Indmeldelse

Alle medlemmer i Tåsinge f.B. bliver ved indmeldelse tilmeldt en abonnementsordning, hvor kontingentet fremover automatisk trækkes på det betalingskort, der betales med ved indmeldelse. Medlemmet adviseres en uge før trækningen på mail (det er til enhver tid medlemmers eget ansvar, at klubben har korrekt mail).

Kan man undgå abonnementsbetaling?
Nej, det kan man ikke. Tåsinge fB er vores alles klub, og derfor skal alle selvfølgelig betale kontingent for at være med. Det er ikke rimeligt for dem, der betaler, at nogen ikke gør. Vi i bestyrelsen er frivillige, der hellere vil bruge vores tid på at udvikle klubben til glæde for alle medlemmer end at rykke for kontingentbetalinger. Kontingentindtægterne er afgørende for at vi kan drive og udvikle klubben så godt som muligt og dermed sikre en god fremtid for os alle i klubben. Derfor kører vi med, at alle betaler via automatisk trækning.

Har man spørgsmål til sit kontingent, er man altid velkommen til at kontakte os.

Se kontingentsatser her.

Indmeld her

OBS! Du kan med fordel indmelde via din DBU-bruger, som du har hvis du før har spillet fodbold i en klub. Brig evt. "glemt adgangskode-funktionen".

Du kan også oprette en ny profil. Hvis du indmelder et barn med en ny profil, er det barnets navn og fødselsdato, der skal anvendes, og en forælders kontaktoplysninger.